fbpx

השכרת סימולטורים רפואיים

בובת פג ALS ריאליסטית בסיסית
בובת החייאה תינוק
מאי 24, 2020
מוניטור דפיברילטור נייד למרפאות
מוניטור דפיברילטור
מאי 24, 2020
בובת פג ALS ריאליסטית בסיסית
בובת החייאה תינוק
מאי 24, 2020
מוניטור דפיברילטור נייד למרפאות
מוניטור דפיברילטור
מאי 24, 2020

השכרת סימולטורים רפואיים

השכרת מוצרי סימולציה רפואית

חברת לביב רפואה דחופה מייבאת מייצגת ומשווקת קרוב ל-20 חברות סימולציה רפואית מהמתקדמות בעולם.

במסגרת עבודתנו עם קהל הלקוחות בתחום הסימולציה וההדרכה הרפואית אנו ערים לדרישות מהשטח ולפתרונות מעשיים אשר יאפשרו ביצוע הדרכה ותרגול ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש בטכנולוגיות והאמצעים הקיימים כיום בעולם הסימולציה הרפואית, אך תוך שמירה על מסגרת תקציבית כל מקום לפי יכולתו וצרכיו.

מוצרי סימולציה רפואית יכולים להתחיל ממודלים ודגמים אנטומיים או בובות בסיסיות ביותר במאות שקלים בודדים ועד בובות סימולציה מתקדמות המדמות ריאליזם במגע, נראות ותסמינים ומשלבות מערכות הפעלה צילום ותחקור ברמה גבוהה וזאת בעלות של מאות אלפי שקלים.

השכרה למוסדות לימוד

מרכזי הדרכה ומוסדות הכשרה רפואיים רבים המבצעים סימולציות רפואיות מגוונות רואים צורך ממשי בשדרוג רמת הסימולציה באופן כללי או פרטני בקורסים מסוימים.

לדוגמא, בית ספר לסיעוד רוכש בובות ואמצעי סימולציה שונים לתרגול פעולות סיעוד כגון: החדרת קטטר שתן, ביצוע זונדה, טיפול ב-PICC line (Peripherally Inserted Central Catheter) ועוד...

במסגרת הלימודים עולה צורך לתרגל טיפול בלידה ברמה גבוהה, רכישת אגן לידה או בובת לידה מתקדמת יכולים להוות הוצאה אשר אינה מוכרחת כאשר הצורך בבובה זו הינו פעם או פעמיים בשנה בלבד.

למקרים כאלו בדיוק אנו מציעים אפשרות של שכירות מודלים בובות ואמצעי סימולציה מתקדמים.

אנו בודקים עם הלקוח את הצורך המדויק בתרגול הן מבחינת הפרמטרים והפרוצדורות המבוקשות והן מבחינת כמות ימי התרגול המבוקשים ויחד מביאים את הפתרונות הנכונים ביותר לפי צורכי הלקוח, כך בעלות שכירות נמוכה מאפשרים תרגול וסימולציה רפואית ברמה גבוהה תוך חסכון כספי רב ללקוחותינו.

השכרה לצורכי קידום ושיווק פיתוחים ומוצרים רפואיים.

יש חברות המפתחות מוצר רפואי נהדר אשר מיועד לתת פתרון מקצועי לבעיה רפואית נפוצה, לצורך העניין מכשיר המאפשר ניהול נתיב אויר באופן קל ובטוח יותר.

חברות אחרות מייבאות ומשווקות מכשיר רפואי כירורגי המאפשר פתרון נקודתי עבור המנתח.

אלו ואלו מבקשים להציג את יכולות המוצר / הפתרון הרפואי שבידם בצורה הטובה ביותר ללקוח, מצגות, תמונות, אנימציות וסרטונים מושקעים יכולים בהחלט לתת הסבר על מהות המוצר ויכולותיו ולהוות גם עטיפה נאה לשיווק המוצר...

אך כידוע... כשרואים - זוכרים, כשעושים - מבינים, אתם רוצים שהלקוח הפוטנציאלי בתערוכה / בכנס או בכל מקום בו אתם פוגשים אותו ומציגים לו את המוצר, יבין באמת את יתרונות המוצר שלכם ויתרשם ממנו ברמה הקרובה ביותר למציאות.

לצורך כך מתאימים ומשלבים סימולטור רפואי בתוכנית השיווק של המוצר.

לעיתים רואים צורך ויכולת ברכישת סימולטור רפואי המלווה את הצגת המוצר בכל מקום ובמקרים אחרים הצורך הינו נקודתי לשכור את הסימולטור ליום עיון מסוים, או לתערוכה / כנס חד יומי.

כאן אנו מציעים פתרון זול ומדויק עבורכם.

אתם תאפיינו את הצורך הסימולטורי, במידת הצורך נבצע בדיקה פיזית של המוצר שלכם על הסימולטור המתאים, ובעלות נמוכה תוכלו לשכור לתקופה קצרה (ימים או שבועות לבחירתכם) סימולטור רפואי אשר יקפיץ בכמה רמות את יכולת הצגת המוצר ויעורר עניין ורצון להתנסות על ידי הלקוחות הפוטנציאליים.

השכרת סימולטור רפואי הינה פשוטה ביותר ומהירה, הסימולטור ייאסף יום לפני התאריך המבוקש ויוחזר יום אחרי השימוש בו, כך אנו חוסכים לכם הלקוחות את עלות רכישת סימולטור קבוע, תחזוקה קבועה ובלאי.

איזה סימולטורים אפשר לשכור?

הרשימה ארוכה, אנו מחזיקים לצורכי תצוגה והדגמה קרוב ל 100 סוגי סימולטורים רפואיים שונים, החל מבובות בגדלים שונים (מבוגר, ילד, תינוק, פג) חלקן עם יכולות לפרוצדורות סיעוד שונות, אחרות מוגדרות כבובות חכמות אשר מדברות/מפרכסות/מציגות מדדים כגון נשימה ודופק ועוד הנשלטים מרחוק, בובות למישוב פעולות החייאה מתקדמות, מדמי IV כולל החזר דמי, מודלים שונים לתרגול לידה, סימולטורים כירורגיים כגון לפרוסקופיה, משטחי "עור" לחיתוך ותפירה/הדבקה, מדמי דימום שונים להדגמת עצירות דימומים, חולצת סימולציה להדמיה על שחקן או בובה ועוד רבים...

לא מצאתם בכל המגוון את הסימולטור שיעזור לכם? אנו נפתח עבורכם את הסימולטור המתאים.

במסגרת פעילות החברה אנו מבצעים פיתוח ותכנון סימולטורים רפואיים לפי דרישה, כאשר הייצור נעשה במעבדות אשר זהו תחום המומחיות שלהן...

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות בכל עת. כמו כן אנו מזמינים אותכם לעיין בקטלוג מוצרי סימולציה

Comments are closed.

×

לחצו על שם איש קשר לשליחת הודעה

× כיצד אפשר לעזור?
דילוג לתוכן